Αντιμετωπίζετε συνεχώς προβλήματα με την αποθήκευση και την ανάκτηση των εγγράφων; Σας συμβαίνει συχνά να μην βρίσκετε τη σωστή έκδοση του εγγράφου και ποιος έκανε ποια προσαρμογή; Θα θέλατε να έχετε όλα τα έγγραφα, συμπεριλαμβανομένων των πρωτοκόλλων και των συνημμένων, σε ένα μέρος; Το κεντρικό αποθετήριο εγγράφων της λύσης μας, σας επιτρέπει να ορίζετε την εξουσιοδότηση χρήστη, να αποθηκεύετε μεμονωμένα έγγραφα, συμπεριλαμβανομένων των συνημμένων, να ορίζετε αυτόματες ειδοποιήσεις, να επικυρώνετε ημερομηνίες και άλλα βασικά στοιχεία, έτσι ώστε πάντα να έχετε τα πάντα υπό έλεγχο.